Loader

Underlägg Abena
Abri-Soft Superdry Vit-Blå

419kr/fp
Inkl. moms
[]
false

Artikelnummer: 254115-HH

Billigst på PriceRunner

Abri-Soft Superdry vit/blå

Abri-Soft Superdry är ett skyddande engångsunderlägg för t.ex. sängar och stolar. Det är lämpligt vid inkontinens, men även för osterila procedurer. Underlägget innehåller både fluff och SAP, vilket kapslar in vätskan ännu snabbare och håller ytan torr och behaglig. Systemet minskar också risken för oönskad lukt. Dessutom har underlägget förseglade kanter för optimalt läckageskydd, och ytan är täckt med ett mjukt nonwoven-material som ger ännu högre komfort. Med engångsunderlägg minskar risken för kontaminering. Abri-Soft Superdry har lätt till medelhög absorptionskapacitet och finns i olika storlekar. Det är också tillgängligt i en variant med bäddflikar och i en variant med tejp, vilket är praktiskt för aktiva eller rastlösa användare, eftersom underlägget fixeras mot lakanet

Absorberande fluff- och SAP-kärna
Mjuk och slät nonwoven-yta
Snabb absorption
Vätsketätt spärrskikt och förseglade kanter för extra skydd
Material: fluff|nonwoven|PE|SAP
Storlek: 50x28cm, 40x60cm, 60x60cm, 60x75cm, 60x90cm, 70x180cm

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Abena
Typ Underlägg
Material Fluff, Non-woven, PE, SAP
Färg Vit-Blå
Bredd 28, 40, 60, 70 cm
Längd 50, 60, 75, 90, 90 cm
Vikt 32 g, 40 g, 51 g, 60 g
Storlek 28 x 50 cm, 40 x 60 cm, 60 x 60 cm, 60 x 75 cm, 60 x 90 cm, 70 x 180 cm
Absorptionsförmåga 5 Droppar
Egenskaper Osteril, Engångs
Hållbarhetstid 5 år

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Abri-Soft Superdry vit/blå

Abri-Soft Superdry är ett skyddande engångsunderlägg för t.ex. sängar och stolar. Det är lämpligt vid inkontinens, men även för osterila procedurer. Underlägget innehåller både fluff och SAP, vilket kapslar in vätskan ännu snabbare och håller ytan torr och behaglig. Systemet minskar också risken för oönskad lukt. Dessutom har underlägget förseglade kanter för optimalt läckageskydd, och ytan är täckt med ett mjukt nonwoven-material som ger ännu högre komfort. Med engångsunderlägg minskar risken för kontaminering. Abri-Soft Superdry har lätt till medelhög absorptionskapacitet och finns i olika storlekar. Det är också tillgängligt i en variant med bäddflikar och i en variant med tejp, vilket är praktiskt för aktiva eller rastlösa användare, eftersom underlägget fixeras mot lakanet

Absorberande fluff- och SAP-kärna
Mjuk och slät nonwoven-yta
Snabb absorption
Vätsketätt spärrskikt och förseglade kanter för extra skydd
Material: fluff|nonwoven|PE|SAP
Storlek: 50x28cm, 40x60cm, 60x60cm, 60x75cm, 60x90cm, 70x180cm

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Abena
Typ Underlägg
Material Fluff, Non-woven, PE, SAP
Färg Vit-Blå
Bredd 28, 40, 60, 70 cm
Längd 50, 60, 75, 90, 90 cm
Vikt 32 g, 40 g, 51 g, 60 g
Storlek 28 x 50 cm, 40 x 60 cm, 60 x 60 cm, 60 x 75 cm, 60 x 90 cm, 70 x 180 cm
Absorptionsförmåga 5 Droppar
Egenskaper Osteril, Engångs
Hållbarhetstid 5 år
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Varumärke

Abena

I Abenas sortiment ingår främst inkontinens- och vårdprodukter, men även ett brett sortiment av förbrukningsartiklar såsom skyddskläder, handskar, avfallshantering, engångs- och cateringartiklar, hygienpapper och rengöringsmedel. Abenas största kunder består av vårdhem, äldreboende, sjukhus, grossister och en rad andra företag som är verksamma inom olika industrier.

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×