Loader
Lägg i önskelista
Finns i önskelista

Toner Wecare till Samsung MLT-D116L/ELS Svart

art.nr: K15672W4
Billigst på PriceRunner


[]
false
526kr

Specifikation

Varumärke WeCare
EAN-kod 3112539758745
Typ Toner
Färg Svart
Vikt 0.2 kg
Volym 0.004 dm3
Kapacitet 3000 sidor
Passar till SAMSUNG SL M 2625, M 2625 D, M 2625 F, M 2625 FN, M 2625 N, M 2625 Series, M 2626, M 2675 FN, M 2826, M 2876, Xpress M 2625, M 2625 D, M 2625 D Premium Line, M 2625 F, M 2625 FN, M 2625 N, M 2625 Series, M 2626, M 2675 F, M 2675 FN, M 2675 FN Premium Line, M 2675 SERIES, M 2676, M 2825 DW, M 2825 ND, M 2825 ND Premium Line, M 2825 Series, M 2826, M 2835 DW, M 2835 DW Premium Line, M 2875 DW, M 2875 FD, M 2875 FD Premium Line, M 2875 FW, M 2875 ND, M 2875 Series, M 2876, M 2885, M 2885 FW, M 2885 FW Premium Line, M 2885 Series

Beskrivning

Toner Wecare Samsung Mlt-d116l/els Svart

WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar. WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer. Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen och uppfyller kraven i STMC (kommittén för standardiserade testmetoder) för skrivarpatronindustrin. Alla produkter har 3 års garanti utan krångel. - Färg: Svart - Kapacitet: 3000 sidor - ISO/IEC 19752 - Passar till: SAMSUNG SL M 2625, M 2625 D, M 2625 F, M 2625 FN, M 2625 N, M 2625 Series, M 2626, M 2675 FN, M 2826, M 2876, Xpress M 2625, M 2625 D, M 2625 D Premium Line, M 2625 F, M 2625 FN, M 2625 N, M 2625 Series, M 2626, M 2675 F, M 2675 FN, M 2675 FN Premium Line, M 2675 SERIES, M 2676, M 2825 DW, M 2825 ND, M 2825 ND Premium Line, M 2825 Series, M 2826, M 2835 DW, M 2835 DW Premium Line, M 2875 DW, M 2875 FD, M 2875 FD Premium Line, M 2875 FW, M 2875 ND, M 2875 Series, M 2876, M 2885, M 2885 FW, M 2885 FW Premium Line, M 2885 Series

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv en recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Varumärke

WeCare

Toner till din laserskrivare

WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar. WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer. Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen. Vi har toner till alla kända varumärken och modeller. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
Betala säkert hos oss

Din produkt är tillagd

×