Loader

Patron Pilot
Frixion 0.5mm 3st

54kr
Inkl. moms
[]
false

Artikelnummer: BLS-FR5-B-S3-HH

Billigst på PriceRunner

Patron Pilot Frixion 0,5mm

Refillen för Pilots FriXion Ball Clicker-pennor innehåller värmekänsligt bläck som gör det möjligt att skriva och skriva om precis som du vill.

Den här refillen innehåller värmekänsligt bläck, som kan raderas omedelbart med FriXions särskilda raderingsspets på pennslutet. Med sin revolutionerande sammansättning är det här bläcket perfekt för uppgifter som kräver oklanderligt resultat. Den extra tunna spetsen på 0,5 mm är perfekt för uppgifter som kräver exakt precision. Tack vare refillfunktionen sparar du pengar och värdefull tid.

BLS-FR5 refill
Extra tunn spets: 0,5 mm
Precision och exakthet
Värmekänsligt bläck
Slitstark spets i hårdmetall
Raderar genom friktion, det raderade området kan skrivas över direkt
Refill för tids- och kostnadsbesparing
Kan användas för Pilot FriXion Ball Clicker-pennor
Färg: Svart, Blå, Grön, Röd, Violett, Rosa, Svartblå, Ljusblå
Förpackningen innehåller 3 st

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Pilot
Typ Pennpatroner
Antal st/fp 3
Huv Ja
Clip Nej
Pennkropp Rund
Textfärg Svart, Blå, Grön, Röd, Rosa, Violett
Färg pennkropp Svart, Blå, Grön, Röd, Rosa, Violett
Spetsbredd 0.5 mm
Klickmekanism Nej

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Patron Pilot Frixion 0,5mm

Refillen för Pilots FriXion Ball Clicker-pennor innehåller värmekänsligt bläck som gör det möjligt att skriva och skriva om precis som du vill.

Den här refillen innehåller värmekänsligt bläck, som kan raderas omedelbart med FriXions särskilda raderingsspets på pennslutet. Med sin revolutionerande sammansättning är det här bläcket perfekt för uppgifter som kräver oklanderligt resultat. Den extra tunna spetsen på 0,5 mm är perfekt för uppgifter som kräver exakt precision. Tack vare refillfunktionen sparar du pengar och värdefull tid.

BLS-FR5 refill
Extra tunn spets: 0,5 mm
Precision och exakthet
Värmekänsligt bläck
Slitstark spets i hårdmetall
Raderar genom friktion, det raderade området kan skrivas över direkt
Refill för tids- och kostnadsbesparing
Kan användas för Pilot FriXion Ball Clicker-pennor
Färg: Svart, Blå, Grön, Röd, Violett, Rosa, Svartblå, Ljusblå
Förpackningen innehåller 3 st

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Pilot
Typ Pennpatroner
Antal st/fp 3
Huv Ja
Clip Nej
Pennkropp Rund
Textfärg Svart, Blå, Grön, Röd, Rosa, Violett
Färg pennkropp Svart, Blå, Grön, Röd, Rosa, Violett
Spetsbredd 0.5 mm
Klickmekanism Nej
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Varumärke

Pilot

PILOT NORDIC AB

Från den amerikanska tillverkan Pilot har vi ett stort sortiment pennor, bl.a. överstrykningspennor, stiftpennor (0,5 och 0,7 mm), tåliga märkpennor, kulspetspennor i olika färg och spetstjocklek och bekväma gel-pennor för behaglig handskrift.  

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×