Loader

Dammsugarpåse Gameo
DB-S Elux PH86 5st

149kr
Inkl. moms
[]
false
st

Artikelnummer: 9312 EAN: 4006508195084

Billigst på PriceRunner

Dammsugarpåse Gameo DB-S Elux PH86

Dammsugarpåsar tillverkade i syntetmaterial. Passar till Electrolux, AEG, Hugin, Philips samt Volta.

Electrolux; Bolido Z4500-4595, Clario Z1900-2095,7510-7549, Clario 2 ZP3500-3599, Ergospace ZE300-399,
New Ergospace Green ZEG300, Excellio Z5000-5295, Mondo+ Z6200,6201,
Oxygen Z5500-5695,Z5900-5995, Oxygen+ Z7300-7399, Oxy3 ZO6300-6399, 
Smart Vac Z5000-5695, Silencer Z5010-5045, Ultra Silencer Z3310-3395, Ultra Silencer Green ZUSG3000,
Viva Control ZV1010-1050, Viva Quickstop ZVQ2100-2103, XXL 2253,2271. 

AEG; System Pro P1-P999, AEC, AUS Ultra Silenceer, AVC Viva Control, AVQ Qs Elegance, AVQ Quickstop,
Air max, Clario AEG, Oxygen+, AE7300-7399, AE Pluto, AUS Öko 3000 Ultra Silencer.

Hugin; Stratos HN7020, Titan HN7005,HN7010,HN7015, Tornado HN8000.

Philips; City Line FC8400-8499, HR8368-8399, Expression HR8300-8349,8600-8649, Impact Excell,
Impact/Plus FC8380-8399, HR8350-8367, Jewel FC9030-9099, Mobil HR8500-8599,
Performer FC8600-8650, FC8021,8022,8023, 9150-9199, Specialist FC 9100-9150, Studio FC9080-9089,
Universe FC9000-9050, HR6999.

Volta; Air Max U6410,6420,6425,6430, Bolido U4500-4595,4643, Control U 4620,4630,4640,
Modelys U 6200-6290, Pluto U 3610-3626, Quickstop U 4410-4460.

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Gameo
EAN 4006508195084
Typ Dammsugarpåsar
Antal st/fp 5

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Dammsugarpåse Gameo DB-S Elux PH86

Dammsugarpåsar tillverkade i syntetmaterial. Passar till Electrolux, AEG, Hugin, Philips samt Volta.

Electrolux; Bolido Z4500-4595, Clario Z1900-2095,7510-7549, Clario 2 ZP3500-3599, Ergospace ZE300-399,
New Ergospace Green ZEG300, Excellio Z5000-5295, Mondo+ Z6200,6201,
Oxygen Z5500-5695,Z5900-5995, Oxygen+ Z7300-7399, Oxy3 ZO6300-6399, 
Smart Vac Z5000-5695, Silencer Z5010-5045, Ultra Silencer Z3310-3395, Ultra Silencer Green ZUSG3000,
Viva Control ZV1010-1050, Viva Quickstop ZVQ2100-2103, XXL 2253,2271. 

AEG; System Pro P1-P999, AEC, AUS Ultra Silenceer, AVC Viva Control, AVQ Qs Elegance, AVQ Quickstop,
Air max, Clario AEG, Oxygen+, AE7300-7399, AE Pluto, AUS Öko 3000 Ultra Silencer.

Hugin; Stratos HN7020, Titan HN7005,HN7010,HN7015, Tornado HN8000.

Philips; City Line FC8400-8499, HR8368-8399, Expression HR8300-8349,8600-8649, Impact Excell,
Impact/Plus FC8380-8399, HR8350-8367, Jewel FC9030-9099, Mobil HR8500-8599,
Performer FC8600-8650, FC8021,8022,8023, 9150-9199, Specialist FC 9100-9150, Studio FC9080-9089,
Universe FC9000-9050, HR6999.

Volta; Air Max U6410,6420,6425,6430, Bolido U4500-4595,4643, Control U 4620,4630,4640,
Modelys U 6200-6290, Pluto U 3610-3626, Quickstop U 4410-4460.

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Gameo
EAN 4006508195084
Typ Dammsugarpåsar
Antal st/fp 5
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Dammsugarpåsar
  • Dammsugarpåsar
  • Dammsugarpåsar
  • Dammsugarpåsar
  • Dammsugarpåsar
    Antal st/fp
  • 5
  • * 10
  • * 4
  • 5
  • * 10

Varumärke

Gameo

Dammsugarpåsar från Gameo

Gameo tillverkar dammsugarpåsar som passar till många olika modeller från marknadens vanligaste dammsugare. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×