Loader

Toner Wecare
Brother TN-325C Cyan

589kr
Inkl. moms
[]
false
st

Artikelnummer: K15424W4 EAN: 8715057913204

Billigst på PriceRunner

Toner Wecare Brother TN-325C Cyan

WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar.

WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer.
Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen och uppfyller kraven i STMC (kommittén för standardiserade testmetoder) för skrivarpatronindustrin.
Alla produkter har 3 års garanti utan krångel.

Färg: Cyan
Kapacitet: 3500 sidor
ISO/IEC 19798
Passar till: BROTHER DCP 9055 CDN, 9270 CDN, HL 4100 Series, 4140 CN, 4150 CDN, 4500 Series, 4570 CDW, 4570 CDWT, MFC 9460 CDN, 9465 CDN, 9560 CDW, 9970 CDW
Innehåller inte PVC

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke WeCare
EAN 8715057913204
Typ Toner
Färg Cyan
Vikt 0.2 kg
Kapacitet 3500 sidor
Passar till Brother DCP 9055 CDN, 9270 CDN, HL 4100 Series, 4140 CN, 4150 CDN, 4500 Series, 4570 CDW, 4570 CDWT, MFC 9460 CDN, 9465 CDN, 9560 CDW, 9970 CDW

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Toner Wecare Brother TN-325C Cyan

WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar.

WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer.
Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen och uppfyller kraven i STMC (kommittén för standardiserade testmetoder) för skrivarpatronindustrin.
Alla produkter har 3 års garanti utan krångel.

Färg: Cyan
Kapacitet: 3500 sidor
ISO/IEC 19798
Passar till: BROTHER DCP 9055 CDN, 9270 CDN, HL 4100 Series, 4140 CN, 4150 CDN, 4500 Series, 4570 CDW, 4570 CDWT, MFC 9460 CDN, 9465 CDN, 9560 CDW, 9970 CDW
Innehåller inte PVC

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke WeCare
EAN 8715057913204
Typ Toner
Färg Cyan
Vikt 0.2 kg
Kapacitet 3500 sidor
Passar till Brother DCP 9055 CDN, 9270 CDN, HL 4100 Series, 4140 CN, 4150 CDN, 4500 Series, 4570 CDW, 4570 CDWT, MFC 9460 CDN, 9465 CDN, 9560 CDW, 9970 CDW
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Toner
  • Toner
  • Toner
  • Toner
  • Toner
    Färg
  • Cyan
  • * Svart
  • * Magenta
  • * Svart
  • * Svart
    Vikt
  • 0.2 kg
  • * 1 kg
  • -
  • * 1 kg
  • * 0.5 kg
    Kapacitet
  • 3500 sidor
  • * 5000 sidor
  • * 2500 sidor
  • * 1600 sidor
  • * 12000 sidor
    Passar till
  • Brother DCP 9055 ...
  • * SP3400, SP3400N, ...
  • * Magicolor 1600W, ...
  • * I-Sensys LBP6000
  • * OKI B431, MB491
Visa utökade specifikationer

Varumärke

WeCare

Toner till din laserskrivare

WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar. WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer. Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen. Vi har toner till alla kända varumärken och modeller. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×