Loader

Headset Jabra
Engage 65 Stereo

5 609kr
Inkl. moms
[]
false
st

Artikelnummer: 9559-553-111 EAN: 5706991019827

Billigst på PriceRunner

Headset JABRA Engage 65 Stereo

Ett förstklassigt headset för de användare som behöver hålla högklassiga kundsamtal och ansluta till upp till två enheter! Engage 65 är framtaget för att ha överlägsen trådlös anslutning, batteritid och kristallklara samtal.
Det är ett förstklassigt headset för de användare som behöver hålla högklassiga kundsamtal och ansluta till upp till två enheter (bordstelefon och datortelefon).
Uppfyller Skypes Open Office-krav, och avancerad bullerdämpning och förbättrade högtalare ger en otrolig samtalskvalitet, även i kontorsmiljöer med höga ljudnivåer.
Branschledande trådlös prestanda.
Levererar överlägsen trådlös räckvidd upp till 150 m och möjliggör tre gånger fler användare på samma kontorsyta ? utan försämrad anslutningskvalitet.
Jobba borta från skrivbordet och bibehåll ändå en trådlös anslutning som varken sviker dig eller dina kunder.

- Kristallklara samtal.
Avancerad bullerdämpande mikrofon och förbättrade högtalare levererar kristallklara samtal även i bullriga kontor.
- Välj mellan olika bärstilar som passar alla arbetsstilar.
Mjuka öronkuddar ger komfort under hela dagen och en säker passform.
- Förstklassig användbarhet och konstruktion.
Besvara och avsluta samtal utan problem och stäng av mikrofonljudet samt justera volymen med de intuitiva kontrollerna på headsetet.

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Jabra
EAN 5706991019827
Typ Headset
Färg Svart
Vikt 0.5 kg

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Headset JABRA Engage 65 Stereo

Ett förstklassigt headset för de användare som behöver hålla högklassiga kundsamtal och ansluta till upp till två enheter! Engage 65 är framtaget för att ha överlägsen trådlös anslutning, batteritid och kristallklara samtal.
Det är ett förstklassigt headset för de användare som behöver hålla högklassiga kundsamtal och ansluta till upp till två enheter (bordstelefon och datortelefon).
Uppfyller Skypes Open Office-krav, och avancerad bullerdämpning och förbättrade högtalare ger en otrolig samtalskvalitet, även i kontorsmiljöer med höga ljudnivåer.
Branschledande trådlös prestanda.
Levererar överlägsen trådlös räckvidd upp till 150 m och möjliggör tre gånger fler användare på samma kontorsyta ? utan försämrad anslutningskvalitet.
Jobba borta från skrivbordet och bibehåll ändå en trådlös anslutning som varken sviker dig eller dina kunder.

- Kristallklara samtal.
Avancerad bullerdämpande mikrofon och förbättrade högtalare levererar kristallklara samtal även i bullriga kontor.
- Välj mellan olika bärstilar som passar alla arbetsstilar.
Mjuka öronkuddar ger komfort under hela dagen och en säker passform.
- Förstklassig användbarhet och konstruktion.
Besvara och avsluta samtal utan problem och stäng av mikrofonljudet samt justera volymen med de intuitiva kontrollerna på headsetet.

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Jabra
EAN 5706991019827
Typ Headset
Färg Svart
Vikt 0.5 kg
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Headset
  • Headset
  • Headset
  • -
  • Headset
    Färg
  • Svart
  • * Blandad
  • Svart
  • -
  • Svart
    Vikt
  • 0.5 kg
  • * 0.2 kg
  • * 0.1 kg
  • -
  • * 0.4 kg

Varumärke

Jabra

Jabra tillverkar bl.a. headset för kontor och callcenters med bullerdämpning och överlägset ljud, bluetooth-headset för dator och mobil, trådlösa högtalare, sporthörlurar för jogging och trådlösa HIFI-hörlurar. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×